fredag den 8. oktober 2010

Musikalsk opdragelse

Det står i alle mine kloge bøger om børn, at man ikke kan opdrage dem når de er så små, som Barnet er nu.
Det tror jeg på, men kun til en vis grad. For musikalsk opdragelse kan man ikke begynde for tidligt med, er jeg sikker på.

Derfor sørger jeg for at sætte god og opbyggelig musik på anlægget, når vi er (alene) hjemme (Manden og jeg er vist ikke helt enige om, hvad "god og opbyggelig" musik er).

Indtil videre har vi blandt andet hørt Sebastian, Alberte, Roxette, Abba, Ray Dee Ohh, Niels Klapper Fisken, Bølle Bøb, Venter på Far og Anne Linnet. Og i det videre opdragelsesprogram ligger der Madonna, Marie Frank og Sys Bjerre, men også Gasolin, D-A-D og TV-2.
Så kan Faderen tage sig af Rammstein (det kommer hun nok alligevel ikke udenom med den far) og lignende larm, når jeg ikke er hjemme.

Smid i øvrigt gerne en kommentar, hvis du mener jeg har glemt nogle genialiteter i min musikalske opdragelse af Barnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar