onsdag den 16. november 2011

Opfølgning på græs-enke

Jeg skylder vist en opdatering på, hvordan det gik at være alene med begge pigerne i sidste uge.

Det gik hammergodt mandag. Følte mig vildt overskudsagtig da mandagen var slut, og tænkte at resten af ugen ville være det mindste problem.
Tirsdag begyndte en nat med afbrudt søvn og den generelle væren-"på"-hele-tiden at sætte sig på mit overskud, så det blev langsomt mindre. Samtidig blev Lillepigen mere krævende. Men vi klarede den.
Onsdag gik mildest talt ikke ret godt. Dem der kender til begrebet "tigerspring" kan forestille sig hvad Lillepigen præsterede. Til dem der ikke gør, kommer her tre ord: Tryghedssøgende. Gråd. Konstant.
Torsdag var Mandens øvelse slut, så han kom hjem et døgn før planlagt. To ord beskriver min tilstand; Taknemmelighed. Lettelse.

I denne uge var der også planlagt øvelse. En af dem, der ikke muligvis slutter et døgn før planlagt.
Jeg måtte erkende min begrænsning og bede ham blive hjemme fra øvelse. Skylder vist kage til hans kolleger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar