onsdag den 29. februar 2012

On the road again

Det gik ellers så fint med det der løb.

Men så blev det koldt, frostvejr, sne og skide glat, og oven i hatten endte jeg med at bruge en masse tid på at læse speciale igennem for en kammerat.
Så jeg holdt en pause. En lang en. Næsten fire uger, hvilket ikke er så fedt, når det stort set svarer til den periode man har løbet. Fire uger løb efterfulgt af fire ugers pause gør ikke noget godt for hverken løbeformen eller andet.
Men nu er jeg i gang igen, endda med nyt løbe-tilbehør. Jeg har lånt mig en babyjogger (klapvogn, der er egnet til at løbe med), så jeg også kan komme afsted selvom jeg er alene hjemme i hverdagene.
Det er ok at løbe med den, men det er godt nok federe uden. Så det er jo bare endnu en grund til at glæde sig til, at Manden kommer hjem igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar