onsdag den 11. april 2012

Oslo, here we come!

Nu er Lillepigen og jeg (stort set) pakket og klar til at tage afsted til Oslo. Jeg skal godt nok lige spise min morgenmad færdig, og hun skal lige vågne os have tøj på osv. Detaljer, detaljer. jeg er VIRKELIG glad for at jeg kunne låne min mors bil, for pludselig var der VIRKELIG mange ting der skulle med. Selvfølgelig kræver Lillepigen og jeg noget grej, men en søster der bor i udlandet og oven i købet snart har fødselsdag, kræver cirka lige så meget plads i bilen. Men så er der jo plads til at købe nogle ting med hjem. Jeg har for eksempel hørt, at bleer er uhørt billige (som noget nær det eneste i Norge), så der er basis for noget powershopping. (Og ja, det siger en del om der hvor jeg er i mit liv nu, at den powershopping jeg planlægger til min storby-ferie, består af bleer. Anne 16 år ville have grinet af mig...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar