fredag den 7. januar 2011

T-shirt humor

Hvis jeg havde råd, ville jeg altid gå i T-shirts fra David and Goliath. Dét er simpelthen god humor!

Og ja, en del af kærligheden for deres jokes handler nok om, at man bliver en lille smule sprog-nørdet når man er uddannet både journalist og dansklærer. Men se lige dem her;

"I'm gonna pea"

"Rock is dead. Long live paper and scissors"

Eller hvad med et billede af bærerens 'meloner'?
Eller 'ass'?

Og så kan man skilte med, at man er en popstjerne;
Og så er der min all time favorite - især i disse januars-slankekur-tider:
"Come to the dark side. We have cookies."

Desværre koster de 20-25 pund stykket, så jeg må nøjes med de to jeg har liggende i skabet nu.


All these pictures are from the chicksrule.co.uk website. Please let me know if you want me to remove them from my blog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar