tirsdag den 25. januar 2011

Rytmik-stress

Vi (Barnet og jeg) har gået til rytmik hos den helt igennem fantastiske Rytmik Grete. Hendes efterårs-sæson sluttede i udgangen af november, og vi har GLÆDET os til at begynde dernede igen i dag, hvor forårs-sæsonen skulle skydes i gang.

Men øv! Her til formiddag ville jeg lige tjekke hvad tid det begynder (for det er så lææænge siden, at jeg ikke kan huske det mere), og så bliver man bare mødt med beskeden om, at holdet først begynder i april, fordi Grete har fået stress og det er gået ud over stemmen. Øv!

Så vil I ikke være med til at krydse fingre for at Grete får slappet godt af de næste par måneder, så vi kan rytmikke igen?

Og indtil videre kan jeg så glæde mig over, at der stadig er lidt rytme i kroppen på Barnet, selvom hun må nøjes med at lege med mig.

1 kommentar: