lørdag den 22. januar 2011

Ros

Har sørme modtaget en award. Det er vist den første nogensinde. Overhovedet.

Det er sådan en pyramide-award, hvor du skal sende videre en masse andre, hvis du modtager den, så det spreder sig til det uendelige og stopper tilsyneladende aldrig.
Hmmm, når man ser den i dét lys er det måske ikke verdens største ære at modtage den.

Alligevel blev jeg meget glad, da jeg for få øjeblikke siden opdagede at jeg er blevet nævnt hos Rikkes Tankestrejf som modtager af;

Især fordi Rikke hverken er i familie, min mødregruppe eller noget som helst andet. Hun kender mig kun her fra bloggen.
Hendes begrundelse for at jeg er blevet valgt er; "Bare fordi! Kan bare godt lide hendes blog, ganske enkelt :)" Og det er sådan set en helt okay begrundelse i min bog. :-)

Tak for awarden, i hvert fald. Jeg prøver at leve op til dens forpligtelser på et tidspunkt, hvor jeg ikke netop er hjemvendt fra mødregruppe-julefrokost.

(Hvis jeg er kommet igennem dette indlæg uden slå-, taste- eller stavefejl, så må der være en eller anden bogstav-fe, der holder hånden over mig. For selv efter 3 pølsehorn fra 7-eleven og en "Coop Spirit"-sodavand, er min promille og koncentration altså ikke til hverken bilkørsel eller små sorte taster på rad og række...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar