tirsdag den 22. februar 2011

Glemsomhed

Jeg går jævnligt i fitness-center, og det er i perioder en særdeles spændende og udfordrende oplevelse. Ikke på grund af træningen (selvom den da også kan være begge dele, bevares). Næ, det er såmænd fordi jeg ofte glemmer en af de ting, jeg burde have husket at få med.

En sportstaske bør (i min verden) indeholde; sportstøj (bukser, top, sportsbh, strømper), sko, vandflaske, håndklæde og rent (tørt) undertøj til bagefter. Ikke det helt store hokus-pokus, vel?

Alligevel er det lykkedes mig at glemme stort set alle ting på ovenstående liste (heldigvis ikke samtidig). Jeg kan hermed afsløre, at noget af det værste man kan glemme, er sportsbukser. For det er altså hverken kønt eller praktisk uden.
I dag havde jeg heldigvis bare glemt vandflasken, og ud over irritationen over at betale 12 kroner for noget jeg jo bare kunne have husket hjemmefra, gratis, så var det jo ikke så slemt.

Jeg er allerede spændt på hvad jeg glemmer næste gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar