fredag den 11. februar 2011

Morgenstund har guld i mund

...eller i mit tilfælde; havregrød i mund. Og lidt søvn i øjenene.
Jeg er nemlig stået TIDLIGT op i dag. FØR Barnet!
Det er nemlig vinder-taktikken, hvis vi skal nå noget til bestemt tid allerede om formiddagen og jeg gerne vil i bad inden. Ikke fordi hun ikke godt kunne underholde sig selv imens. Hun gider bare ikke, og så kravler hun ud til mig og stikker hænderne ind under bruseforhænget og klapper på det våde gulv - dét er nemlig vildt skægt.

I dag skal vi gerne nå ud i verden inden hendes lur, og hjem igen når hun skal sove, så jeg kan få læst osv. mens hun sover, og derfor måtte jeg tidligt op.

Og så er der garanteret nogen der mener, at "det er så skønt at stå tidligt op om morgenen, for så får an virkelig noget ud af dagen". Ja, men hvad pokker hjælper det når man sidder og halvsover og overvejer cirka hver 5. minut hvor meget søvn man nu kan nå før Barnet vågner, hvis man liiige lægger sig og tager en lille lur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar