fredag den 25. februar 2011

Sort samvittighed og hvid misundelse

Jeg var inde med en veninde og se Sort Samvittigheds "Hvid Magi" forestilling i sidste uge. Det var intet mindre end forrygende, hvilket I ikke (kun) behøver at tage mit ord for. Bare se her og her.

Lige så snart vi gik fra teatret, havde jeg kun to tanker i hovedet; Min mor (som er VILD med Anne Linnet) måtte ind og se forestillingen. Og jeg måtte også se den igen.
Umiddelbart lå den jo så lige til højrebenet; Jeg skulle med min mor i teatret.
Mine forældre bor i Randers, så det er ikke lige sådan at arrangere, men i denne weekend har de planlagt en tur herover, så jeg skyndte mig at sende hende en sms om at "Hvid Magi" er beyond anbefalelsesværdig.
Og vupti, så hoppede hun på den, og bad mig købe (fordi hun selv var i London på det tidspunkt) to billetter. Til hende og min far.
Det er i aften de skal derind. Forestillingen begynder om 36 minutter. Og jeg er da kun en lille smule misundelig.

Er der nogen der vil med mig i teatret? Og er der overhovedet flere billetter tilbage?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar