torsdag den 14. april 2011

Fridag

I går blev den famøse bacheloropgave afleveret, og det krævede åbenbart en fridag fra bloggen.
Men der var godt nok heller ikke mange konstruktive tanker i mit hoved, der mest af alt føltes som en ballon, som luften var sivet ud af.

I dag skal jeg så prøve at komme tilbage til livet (i hvert fald for et par uger, indtil den mundtlige eksamen skal forberedes), og Barnet og jeg har planer om at fejre dét med en tur i Tivoli, som jo åbner i dag.

Meeeen mon ikke vi også husker at komme hjem sådan lige omkring kl. 15.30, så vi kan se hvad de to kongelige babyer skal hedde (måske medbringende en enkelt lille kage fra Lagkagehuset)? Jeg vil afholde mig fra at komme med bud, men jeg er sikker på at det bliver noget der giver mening på engelsk. Og så glæder jeg mig bare til at se kjoler og hatte på alle de (kvindelige) gæster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar