tirsdag den 5. april 2011

Ladywalk

Løbe-dillen breder sig i blogland, og nu bliver der pisket en stemning om deltagelse i et 10 kilometers et af slagsen.

Den hopper jeg altså ikke på, for løber er jeg altså ikke. Til gengæld er jeg helt fremragende til og meget glad for gå-ture.

Derfor har jeg sat stort kryds i kalenderen den 30 maj, hvor der afholdes Ladywalk i mange byer rundt om i landet. Jeg har en aftale med to veninder, og måske snupper vi Barnet med også, for det er aldrig for tidligt at lære om søster-solidaritet og at støtte gode formål.

Så hvis du ligesom jeg ikke er bidt af en gal løber, så meld dig til Ladywalk i stedet. Du bestemmer selv om du vil gå 7 eller 12 km, og du har tre timer til det, så der er plads til alle hastigheder.

(Det kan selvfølgelig også være du er så overskuds-agtig at du melder dig til både Ladywalk og løb - det må man nemlig gerne.)

1 kommentar:

  1. Godt initiativ...men jeg er til noget midt i mellem. Kan ikke holde ud at tænke på 10 kilometers løb, men har ingen problemer med 4 (heldigvis har en klog løbe-herre fortalt mig, at hvis bare man løber 15 minutter dagligt, så giver det godt og man glemmer det ikke. Lidt som en tandbørste-ting). Håber din lady-walken bliver fin.

    SvarSlet