onsdag den 8. juni 2011

Arhmen SE nu!


For dælen, hvor er det godt jeg er færdig med det der "skole" og "uddannelse" for denne gang, og bare nusser rundt med Barnet uden ret mange faste programpunkter i løbet af ugen.
For SE lige Zulus tv-program en helt almindelig hverdag fra lidt over ni til langt over middag!
Arhmen der er jo ikke et øje tørt!

Jeg har længe fulgt med i Desperate, og har været overrasket over så mange afsnit jeg (åbenbart) har misset da de sendte det på TV2.
Og Ugly Betty er en af mine absolutte yndslings-serier. Boston Legal har jeg også lært at se charmen i, med sin Ally-agtige craziness og James Spader (som jeg altså blev lidt forelsket i da han var med i Stargate, hvor han var nørdet og nuttet - og jeg var 12 år gammel, og det var (åbenbart) den slags mænd jeg gik efter).

Men, men, men! Programmet blev helt perfekt, da jeg så at de er begyndt at sende Dawsons Creek. Totaaaaaaaalt yndlingsserie i teenage-årene, og jeg var både forelsket i Dawson og Pacey, sådan lidt på skift. Det er jeg nu klar til at blive igen, for jeg tror da nok jeg sidder klar i morgen kl. 9.15!
Håber ikke Barnet forventer at blive underholdt mellem 9.15 og 15.10.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar