onsdag den 29. september 2010

Alene-mor

Der har været lidt stille på bloggen det sidste stykke tid. Jeg har nemlig haft hænderne fulde.
Manden har været afsted alle hverdage de sidste tre uger, og det har betydet at jeg har været alene hjemme med Marie, bortset fra i weekenderne.

Det er egentlig gået ganske fint, og jeg har været positivt overrasket over, hvor lidt træt jeg har været, selvom jeg var alene med det hele. Altså lige indtil i lørdags, hvor Manden havde taget Barnet med i Tivoli med hendes kusiner. Så havde jeg pludselig tid til at sidde ned uden hele tiden at skulle have opmærsomhed på, hvor Barnet var. Og så opdagede jeg, hvor helt igennem top-smadret jeg var!

Så jeg er virkelig taknemmelig for, at vi er to forældre til hverdag. Og jeg har den vildeste respekt for de tusindvis af alene-mødre der får hverdagen til at hænge sammen hver eneste dag, uden selv at falde fra hinanden.

Det skal dog siges, at bortset fra trætheden, så har det været nogle helt fantastiske uger, og vi har rå-hygget os, Barnet og jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar