lørdag den 11. september 2010

Lørdag morgen...

...havde jeg ikke regnet med at skulle op kl. 05.32! Vi (Barnet og jeg) er begyndt til babysvømning fredag morgen, hvor vi skal være omklædt og klar i bassinet kl. 8.00 dut - det er tidligt!
Især når det tager en halv time at komme gennem omklædningen (og lige være i bassinet 5 minutter før, så der er plads til små forsinelser) og en halv time at gå ind til svømmehallen (igen med indlagt plads til de små forsinkelser, der i hvert fald altid opstår, når man ikke har indlagt tid til dem). Derfor skal vi hjemmefra kl. 7, og når Barnet har fået en rytme, hvor hun vågner mellem 7 og 7.30, har vi måttet putte hende tidligere i seng for at hun skulle vågne omkring kl. 6.

Det lykkedes lige lovlig godt fredag morgen, hvor hun vågnede 5.30, fik mad, sov en lille lur og kom ud af døren med mig kl. 7.

I går aftes trak jeg til gengæld hendes sengetid så langt som muligt, så det kunne føles en lille smule som weekend, hvor jeg i hvert fald kunne sove til kl. 7. Men nej, 5.32 var hun vågen og så måtte dagen jo begynde dér.

Så planerne for i dag har lige fået tilføjet moderate mængder af kaffe spredt strategisk ud over dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar