onsdag den 8. september 2010

PIS!!!!

Så skete det. Dét, jeg kun troede skete for drenge-mødre... Barnet tissede på mig, mens hun lå ude på puslebordet.

Det er bestemt ikke noget nyt at hun tisser, når bleen er kommet af. Men det plejer at være sådan en lille pladre-stråle, der "bare" gør hende selv og nogle gange hendes tøj vådt. Det er en så stille stråle, at jeg ikke engang gider at holde noget for, for det kommer alligevel kun én vej, og der er nedad.
Men forleden var der åbenbart noget mere power bag tisseriet, for pludselig kom strålen op og ud. Op i luften og ud på mine bukser, som jeg havde taget på max 10 minutter tidligere. Jeg fattede slet ikke hvad der skete, før der var en lang våd stribe ned ad mit bukseben.
Og imens lå Barnet bare og smilede stort...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar