mandag den 8. november 2010

PushyMums

Jeg har i dag været til min anden træningsgang med PushyMums, og hold kæft det er altså fed træning!
Jeg synes ellers jeg har været rimelig god til at holde mig i gang med mine gå-ture og lidt efterfødsels-gymnastik, men mine lår- og ballemuskler fortalte mig efter den første træningsgang, at jeg altså har forsømt nogle muskelgrupper indtil nu.

Men ud over at det er god (og effektiv!) træning, så er det også fantastisk at træne i det fri. Selv en råkold formiddag som i dag er det bare super at komme ud i vejret, og både mig og Barnet kom hjem med friske køde kinder (og kun en lille smule løbe-snot i næsen :-) )

Jeg glæder mig allerede til næste mandag (så, nu har jeg sagt det - så kan jeg holde fast i dét, hvis mine ben er lige så smadrede i morgen, så jeg heller ikke kan gå denne tirsdag).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar