tirsdag den 9. november 2010

Zumba

...ER herre-sjovt!!!!

Jeg har hørt det masser af gange, både i TV-shop, hos veninder og bekendte og alle der har været i nærheden af denne nye forjættede motionsform; "Det er helt vildt sjovt".
Så forventningerne var store, da jeg efter sommerferien meldte mig til et "efterfødsels-zumba"-hold. Sjov motion OG Barnet kunne sidde og lege med de andre babyer i hjørnet - det kunne ikke gå galt.

Meeeen.... instruktøren var en afspændigs-dame, og prøv at forestille dig hvad der sker, når en afspændingsdame skal undervise i zumba. Ja, lige præcis; Det bliver nemlig lidt mystisk.
Så efterfødsels-zumbaholdet var ganske fint, men jeg forstod aldrig helt zumba-hysteriet, for SÅ sjovt var det da ikke.

Alligevel havde jeg fornemmelsen af, at jeg gik glip af noget. Så jeg besluttede mig for at prøve et "rent" (baby-frit) zumbahold inden jeg afskrev alle veninderne som bindegale tosser, der lige skulle have genopfrisket hvad "sjovt" egentlig betyder.
Og i dag var jeg afsted for første gang. Og jeg må stemme i med de andre; "Det er helt vildt sjovt!!!" Jeg skal helt sikkert afsted igen, både i morgen og i overmorgen og i næste uge og og og... :-)

1 kommentar:

  1. Jubii godt at læse du forsøgte igen, for det er altså bare sjovt :)

    SvarSlet