tirsdag den 3. maj 2011

Eksamensforberedelse?

Jeg skal til bacheloreksamen den 17. maj. Om to uger, that is. Og jeg giiiiiider ikke gå i gang med at forberede mig.
For det første ved jeg ikke helt, hvor jeg skal begynde. For det andet ved jeg ikke helt, hvad jeg skal lægge vægt på For det tredje ved jeg ikke helt, hvad de forventer (men dét kan info-mødet i morgen på seminariet forhåbentlig rette op på). Desuden har jeg afleveret alle bøgerne, og nu er vores lokale bibliotek lukket i en uge, så jeg kan ikke bestille bøgerne hjem til afhentning lige rundt om hjørnet.

Nå ja, og så har jeg jo stadig fuldtidsjob med at underholde Barnet. Og det harmonerer altså VIRKELIG dårligt med eksamenslæsning. Og i øvrigt har jeg to-tre bøger jeg meget hellere vil læse, end nogen om fattigdom og udsatte børn.
Fik jeg sagt, at jeg ikke gider?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar