torsdag den 19. maj 2011

Sygedage

Det var åbenbart hårdt at skrive bacheloropgave og læse til eksamen. I hvert fald vågnede jeg op i går, svimmel og med kvalme. Og efter nogle ganges opkast og et Barn, der blev skidebange og ked af det hver eneste gang (det ser vel i bund og grund heller ikke særlig rart ud), måtte jeg ringe efter Manden, så han kunne komme hjem og tage sig af hende. For det eneste jeg kunne, var at sidde/ligge i sofaen og koncentrere mig om ikke at kaste mere op.

I dag har jeg haft det bedre, men det var først her sidst på eftermiddagen, Barnet og jeg vovede os udenfor, både for at få lidt luft og for at se om verden stadig var der. Det var den heldigvis, også bageren nede på hjørnet, hvor vi købte tre hveder til i aften. Det er egentlig ikke en tradition jeg plejer at gøre noget ud af, men i dag blev jeg overvældet af en vild og voldsom lyst til hveder.
Så nu ligger der tre hveder og venter på at Manden kommer hjem. Så håber jeg bare at vi har plads til dem, når vi har spist aftensmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar