tirsdag den 1. marts 2011

Frisør-forsøg

Denne gang var det ikke mig, men Barnet, der trængte til en klipning.
Hun har stadig kun det fine, tynde babyhår, men det var altså vokset en del, og især over ørerne så det mildest talt ikke særlig fikst ud.

Egentlig synes jeg ikke det skulle klippes, så længe det ikke generede hende, men den opfattelse stod jeg lidt alene med her i weekenden. Så på kraftig opfordring fra Manden og Mormoderen måtte jeg have gang i saksen i går.
Jeg fik studset håret over ørerne, og klippede også håret i nakken, så det ikke skulle blive en begyndende bundesliga-frisure.

Og resultatet? Det er lidt ujævnt og jeg gik vist lige lovlig meget til den i nakken. Men det oprindelige mål er opnået; der er ikke hår ned over ørerne mere, og der er ikke skyggen af bundesliga-hår. Så i bund og grund er jeg tilfreds. Men jeg er nu alligevel glad for, at det vokser ud igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar