torsdag den 3. marts 2011

Tålmodighed er... en nødvendighed

Barnet lærte at gå for en måneds tid siden, men det har været småt med gåturene udendørs, selvom hun har fået de fineste små lilla Ecco-støvler.
Så i dag, da vi skulle have postet et fødselsdagskort, droppede vi klapvogn og travlhed og gik til postkassen.

Turen er på omkring 200 meter hver vej, og jeg havde egentlig ikke regnet med at hun kunne (ville) gå hele vejen frem og tilbage. Men bortset fra de to gange vi skulle krydse vejen, hvor jeg bar hende, gik hun hele vejen.

Vi holdt en del pauser for at se på folk, biler og cykler vi kom forbi, og engang imellem gik hun en lidt anden retning end jeg havde tænkt mig. Men hun gik hele vejen selv. Seje tøs!
Til gengæld gik det ikke ret hurtigt. Hendes benlængde taget i betragtning, er det jo ikke mærkeligt, men jeg var alligevel overrasket over, at turen frem og tilbage havde taget omkring en halv time. For 400 meter! Godt vi ikke havde travlt. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar