torsdag den 24. marts 2011

Hvad hjertet er fuld af...?

Du kender det garanteret godt; der er nogle ord der ligger i fingrene, så de skriver sig selv når du kommer i nærheden af et tastatur?
Det betyder f.eks., at jeg ikke kan skrive "ghettognu" (mit brugernavn stort set alle steder) uden at mine fingre bagefter automatisk vil skrive min login-kode til min mail (og et par andre steder - ja, jeg er en af de ikke så kloge, der bruger samme kode flere steder).

Nogle gange er det lidt sjovt hvad mine fingre skriver, når jeg tror jeg skal skrive noget andet. Men for det meste er det jo fordi de mest brugte ord står på spring for at komme ud, frem for de ord jeg ikke bruger så meget.
I dag blev jeg nu alligevel overrasket (og lidt chokeret). Jeg var ved at skrive noget med "eksamen", men ud af mine fingre kom ordet "eksmand". Hvor dælen kom dét fra?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar