fredag den 4. marts 2011

Hjemmearbejdsplads, go home!

Ja, det giver jo nok sig selv at en hjemmearbejdsplads hører til i hjemmet, for ellers ville det jo ikke være... Nå, det var jo slet ikke dét, der var pointen.

Pointen er, at jeg har fået mig en ude-arbejdsplads. En helt fantastisk en af slagsen, hvor jeg kan sidde uforstyrret (der kommer hverken børn, andre studerende eller andet skidt-folk), der er et bord med plads til masser af bøger, toilet kun til mig, adgang til køkken med elkedel og andet skønt, og det hele ligger i gå-afstand fra mit hjem. Så bliver det vist ikke bedre?

Jeg har nemlig fået lov til at låne et vennepars lejlighed i dagtimerne. "Vi er jo alligevel på arbejde", som de sagde, og så fik jeg en nøgle så jeg kan sidde og arbejde herovre de dage hvor Manden er hjemme og kan passe Barnet.
Det er FANTASTISK! Selvom jeg kom lidt sent herover i dag og har siddet og lavet overspringshandliger i en times tid, har jeg alligevel fået lavet mere end nogen andre dage indtil nu. Og jeg har stadigvæk 3-4 timer foran mig, før jeg skal til at pakke sammen.
I love it!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar