onsdag den 14. september 2011

Dagen før dagen

Så er det i morgen, de mange krydser skal sættes. De alt-afgørende af slagsen.

Siden mit tvivls-indlæg har jeg fundet ud af hvem jeg skal stemme på. Både parti og person, sørme! Og derefter har jeg faktisk ikke gidet at følge med i valgkampen. Enten leger politikerne "Palles Gavebod", sviner hinanden til eller prøver bare at råbe højest, både med plakater, balloner og hvad de ellers kan finde på (jo, selvfølgelig er der også dem der argumenterer for deres politik på en fornuftig og saglig måde, men de drukner lidt blandt alle de andre).

Så nu håber jeg bare, at alle tvivlerne har fået bestemt sig, så de ikke bare bliver hjemme i morgen. Og så glæder jeg mig VILDT meget til at høre valgresultatet - men det er jeg jo nok ikke den eneste der gør.


1 kommentar:

  1. Min interesse for valgkampen ligger også et lille sted. Har dog brugt noget tid i dag på at finde ud af, hvem af de sidste to kandidater, jeg skal stemme på. Den danske valgkamp har jeg opgivet for flere dage siden, det er alligevel mest mudderkastning.

    SvarSlet