onsdag den 28. september 2011

Selvforkælelse

Engang for maaaange uger siden, hvor jeg slet ikke kunne forholde mig til den der fjerne fremtid, hvor Dons ankomst nærmede sig, lovede jeg mig selv, at jeg skulle forkæles med en tur til frisøren inden jeg skal være mor til to. Ikke for at få lavet noget fancy, bare en klipning, så jeg ikke ligner totalt udskidt æblegrød (eller i det mindste har lækkert hår imens) når jeg står med gylp ned ad skulderen, mælkeskjolder på blusen og poser under øjnene.

Men der var jo som sagt læææænge til dengang, og så har jeg faktisk glemt det igen.
Heldigvis blev jeg mindet om det i dag, og nu er der kun 8 dage til termin, så det begynder jo at nærme sig med hastige skridt.
Så nu har jeg booket tid til klipning på tirsdag (for det var der jeg kunne få tid hos den frisør jeg er blevet anbefalet - er jo lidt på udebane endnu her i Viborg).

Det bryder ellers med fin faste frisør-rytme, hvor jeg er blevet klippet i maj og december (og stort set kun spidser) de seneste to-tre år, men det er nok i virkeligheden også på tide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar